聯絡我們: (04) 2329 2525 | 傳真: (04) 2320 0291 | 地址:台中市西屯區朝富路213號19樓之9

2017.11.01

移民新聞

新加坡撼贏德國 擁有全球最強護照

2017年10月30日,YAHOO TRAVEL HK,引述一篇關於好用護照相關報導

 

如果大家有留意旅遊資訊,都會發現每年都會有全球護照世界排名,2017年結果就啱啱出爐,一向喺世界排名偏前嘅新加坡唔單只係亞洲排名連續幾年稱冠,今年仲贏咗上年嘅一哥德國,成為世界最強嘅護照,認真厲害。

世界上大概有340萬人擁有新加坡護照,而佢哋就可以享有159個國家嘅免簽證或者落地簽證權限,成為咗世界上最有用嘅護照。上年排係第一嘅德國今年就屈居第二,有158個免簽證或者落地簽證嘅國家。排係第三位嘅就有瑞典同埋另一個亞洲國家代表南韓。

至於一眾歐洲國家就排係第四,包括意大利、法國、挪威、丹麥、西班牙同英國等,亞洲代表方面就有日本。而美國護照就隨着特朗普當選後嘅種族政策而大大影響護照嘅效用,包括土耳其同中非等國家就先後撤銷咗對美國嘅簽證開放,所以美國嘅排名就跌咗落第六。至於香港呀?無影呀!

世界護照十大排行榜

1.新加坡

2.德國

3.瑞典,韓國

丹麥,芬蘭,意大利,法國,西班牙,挪威,日本,英國

5.盧森堡,瑞士,荷蘭,比利時,奧地利,葡萄牙

6.馬來西亞,愛爾蘭,美國,加拿大

7.希臘,新西蘭,澳大利亞

8.馬耳他,捷克,冰島

9.匈牙利

10.斯洛維尼亞,斯洛伐克,波蘭,立陶宛,拉脫維亞

資料來源:www.passportindex.org

 

►原文連結

►更多移民資訊、移民相關疑難雜症請洽寰宇移民





Comments

我已閱讀並同意 隱私權申明



寰宇移民顧問有限公司


專注移民顧問服務。“貼心服務、專業諮詢” 為我們的服務宗旨。以確保您可以享受到最優質的服務,公司會定期與政府相關部門緊密聯繫,以便取得最新移民資訊,為您提供最全面,最新之移民消息。

文章列表



文章標籤